Пити каву - думати про життя...

Східна мудрість

У Японії навчилися зупиняти синтез кофеїну у кавових деревах

2012-02-04 08:05

У Японії навчилися зупиняти синтез кофеїну у кавових деревах
Японські вчені з’ясували, що за синтез кофеїну в рослині відповідають три спеціальні гени. Ці гени «включаються» не одночасно, а діють по черзі в процесі росту кавового дерева. Японцям вдалося зупинити процес синтезу стимулятора на другому етапі. Таким чином, вміст кофеїну в генетично змінених деревах є на 70% нижчим, ніж у їхніх природних побратимів. Вже висаджена перша плантація декофеїнізованої кави. Очікується, що перший урожай молоді пагони дадуть через чотири роки.

Назад

Архів новин

2012-04-25 13:08

кава збереже зір

Кава береже зір тих, хто працює за комп'ютером

Вчені з медичного центру при Токійському університеті виявили, що споживання кави може значно знизити прояви, так званого синдрому «сухого ока».

2012-02-22 10:54

Міні-кавоварка варить каву за 25 секунд

Міні-кавоварка, завбільшки всього 2,5 см, яку створив Італійський ювелір П’єтро Мармо, готує каву лише 25 секунд. Для приготування напою знадобиться щіпка кави і 10 крапель води.

2012-02-22 10:52

У Стамбулі відкрили Музей турецької кави

У Стамбулі відкрили Музей турецької кави

У центрі Стамбула неподалік від «Блакитної мечеті», під одним дахом із музеєм турецького та ісламського мистецтва, відкрили музей турецької кави.

2012-02-04 08:05

Зустрічайте новинку!

Оновлений напій на основі какао для всієї сім"ї. Особливо сподобається малюкам.

2011-07-28 11:45

Кавова терапія

Вживання цього запашного напою вже стало звичним ранковим ритуалом мало не для кожного жителя нашої планети, однак не всім відомо, наскільки корисною є кави.